Bejelentkezés

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. Az oldalak böngészéséhez és a vásárláshoz nem szükséges regisztrálnia magát, de ha rendelést kíván leadni, adatok (név, e-mail cím, szállítási és számlázási cím) megadása szükséges. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosaram” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A www.medifleur.hu webshopban kereskedelmi mennyiséget nem áll módunkban kiszolgálni.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Fizetek" gombra. Ez után lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot, valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás, készpénz).

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra. A „Megrendelés” gombra kattintással Ön elfogadja Vásárlási feltételeket és tudomásul veszi, hogy ez olyan jognyilatkozatnak minősül, mely fizetési kötelezettséget von maga után.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása munkanapokon 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot a +36 23 452 721 telefonszámon.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van előre utalásra, bankkártyás fizetésre, utánvéttel történő fizetésre.
Utánvétellel
A teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.
Bankkártyával
Webáruházunkban a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési móddal tud fizetni.
Ezekkel a kártyákkal lehet fizetni webáruházunkban:
A VISA és a Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.
Bővebben itt olvashat a bankkártyás fizetésről.
Előre utalással a megrendelést követően
a CIB bankszámla számunkra: 10701180-4252450-51100005.
A rendelést akkor tudjuk átadni a futárnak, ha az utalás megérkezett a számlánkra.

5000 Ft értékű vásárlás felett, ingyenes kiszállítást vállalunk!

Szállítás
A szállítást Magyarszág területére tudjuk biztosítani.
A csomagokat a Magyar Posta Logisztika szállítja.
Kiszállítási idő 2-5 munkanap.
Szállítási díj:
1-5000Ft összegű vásárlásig 490Ft (2017.09.05-től).
5000Ft összegű vásárlás felett ingyenes.
Vásárlói számára 3 féle áruátvételi módot kínálunk, a webáruházban megrendelt termékek kényelmes és egyszerű átvételére:

  • Házhozszállítás:
    Csomagját kérheti házhoz szállítva, így a megrendelt terméket bármely címre, Magyarország teljes területén kiszállítjuk. A kézbesítés munkanapokon 08:00 és 17:00 között történik.
    A megrendelés alkalmával a szállítási módoknál válassza a „kiszállítás” opciót.
  • Postán maradó csomag (maximum 30 kg-os csomag esetében választható):
    Csomagját kérheti a helyi postahivatal címére, így a posta nem kísérli meg a csomag kiszállítását, ellenben értesítőt küld e-mailben vagy SMS-ben (szükséges megadni legalább az egyik elérhetőséget), hogy a csomag megérkezett és átvehető. Ezt követően a csomagok 5 munkanapig vehetőek át. A lejárati idő előtt 2 nappal a posta a megadott elérhetőségére egy emlékeztető üzenetet küld.
    A webáruházban történő megrendelés alkalmával, amennyiben ezt az áruátvételi módot kívánja igénybe venni, úgy kérjük, válassza a kiszállítás opciót, és a megjegyzésbe szíveskedjen beírni, hogy „postán maradó”! A szállítási címet ettől függetlenül szükséges megadni, mivel a szállítási cím alapján illetékes postahivatalhoz kerül leszállításra a csomag.
  • Csomagautomatára, Mol vagy Coop postapontra címzés (Ez a szállítási mód maximum 20 kg-os kézbesítendő csomag esetében választható):
    Csomagját kérheti csomagautomatához, MOL töltőállomásra és Coop postapontra.A legtöbb csomagautomata és PostaPont 24 órás és 12 órás nyitva tartással rendelkezik,Magyarország több mint 2700 pontján kényelmesen átveheti csomagját, azáltal hogy Ön kedvére beütemezheti és szokásos útvonalába illesztheti az áru átvételét. Csomagautomatára és PostaPontra való kézbesítés esetén a címzett elektronikus értesítést (e-mailt vagy sms-t) kap a csomag érkezéséről, amennyiben az elérhetőségét megadta. Ezt követően a csomagok 5 munkanapon keresztül vehetők át. A lejárati idő előtt két nappal a címzett részére ismételt elektronikus értesítést küld a Posta.

    A csomagautomatán keresztüli rendelés átvétele:
    SMS-ben és e-mailben értesítjük arról, hogy megérkezett a csomagja és megküldjük az átvételi kódját. Az automata érintőképernyőjén megadja a kapott kódot és telefonszámát, és már ki is nyitotta a megrendelését tartalmazó rekeszt. Ha csomagját árufizetéssel (utánvételesen) adta fel, az automata bankkártya terminálján tudja rendezni az áru összegét. A rekesz a bankkártyás fizetés után nyílik.

    A választható csomagautomata átvételi pontokat a következő linken tekintheti meg:
    https://www.posta.hu/static/internet/download/Csomagatado_pontok.pdf

    A választható postapontokat a következő linkre kattintva tekintheti meg:
    https://www.posta.hu/szolgaltataskereso

    Amennyiben csomagautomatára, Mol vagy Coop postapontra címezve kéri a csomag átvételét, úgy a webáruházban történő megrendelés alkalmával a választható szállítási módoknál válassza a „Csomagautomatához, Mol vagy Coop postaponthoz szállítás” opciót és a megjegyzésben szíveskedjen a választott postapont címét megadni.

Külföldre nem áll módunkban szállítani.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
Ön a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Nem gyakorolhatja az elállás jogát olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított tizennégy napon belül visszatérítjük az Ön által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott). A sértetlen, zárt csomagolású terméket az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül köteles visszaküldeni, illetve az értékesítő által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A visszatérítendő összeget mindaddig visszatartjuk, amíg Ön a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A visszajáró összeget az Ön által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon kell visszatéríteni.

Az elállási jogát határidőben gyakorolja, ha ezen határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát. Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni az e-mailcímre, postai levélben (Sunfleur Kozmetikai Kft., 2092 Budakeszi, Kagyló utca 1-3.) vagy az erre rendszeresített online nyomtatványon. Ebből a célból felhasználhatja az itt letölthető elállási nyilatkozat mintát is.

Az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket Ön köteles viselni, ezen felül egyéb költség nem terheli, de az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárunknak megtérítését követelhetjük. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor Ön kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó részletes szabályokat tartalmazó 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig az értékesítő tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
A rendelés teljesítésének megkezdéséig elektronikus úton biztosítjuk a lehetőséget a vásárlóinknak a rendelés visszavonására. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Ügyfélszolgálat" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor ()

A kellékszavatosságról és a termékszavatosságról szóló tájékoztató
1. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

  • Ön a termék hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

  • Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
  • Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
  • Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

  • Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

  • Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

  • A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a SUNFLEUR Kft. érékesítette. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

  • A termék hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

  • Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

  • A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

  • Termékszavatossági igényét Ön a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

  • Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
  • A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
  • A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
    - a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
    - a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
    - a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
  • A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Adatok módosítása, leiratkozás vagy aktiválás újraküldése